شرکت آب معدنی داماش گیلان در خرداد ماه سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با ساخت اولین کارخانه بزرگ تمام اتوماتیک تولید آب معدنی بسته بندی شده در استان گیلان آغاز کرد.

کارخانه داماش به گونه ای طراحی شده که در تمامی فرآیند تولید کوچکترین لطمه ای به محیط زیست وارد نکرده و طبیعت زیبا و توریستی منطقه را خدشه دار نسازد.

معرفی روستای داماش:
می توان از روستای داماش به عنوان زمردی سبز در دل طبیعت سبز و با طراوت گیلان نام برد. روستایی بکر و توریستی با بیشینه ای کهن که میزبان چشمه های آب معدنی ( معجزه ای از دل طبیعت) و گونه ای نادر از نوعی گل به نام سوسن چلچراغ می باشد.

ویژگی های آب معدنی داماش:
آب نقش عمده ای در تمام فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی بدن انسان داراست. از جمله در مکانیزم انتقال اکسیژن، مواد غذایی و معدنی و دیگر موادی که در داخل و خارج ساختار سلولی بدن حرکت می کنند.

آب اساس ایمنی بدن را تشکیل داده و با عفونتهای ویروسی و باکتریایی می جنگد.

داماش یکی از آب معدنی های معروف به شمار می آید که دارای سختی ۸۰ میلی گرم بر لیتر و TDS ( کل ذرات معلق یا املاح معدنی) ۱۱۷ میلی گرم بر لیتر می باشد و املاح معدنی مفید نظیر پتاسیم، کلسیم، منیزیم و سدیم را داراست.

آب معدنی داماش موجب نرمی و لطافت پوست می شود. زیرا مقدار زیادی سیلیکا دارد که سلولهای اسفنجی که در حد فاصل الیاف کلاژن و الاستین یافت می شوند را قوی می سازد و همچنین باعث دفع سنگ کلیه می شود.

بعلت اینکه میزان کلسیم و منیزیم این آب معدنی مناسب است و مقدار اکسالات کلسیم را کاهش می دهد و باعث جلوگیری از بوجود آمدن سنگ کلیه می شود.

شایان ذکر است شرکت آب معدنی داماش از شرکت های زیرمجموعه این گروه بوده که با مشاوره های مرکز ایزو کیا به توانایی اخذ انواع ایزو نایل امده است.

به نقل از پارس آسیا کیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *