مرکز مشاوره ایزوکیا با کمک به شرکت ترکیه ای STP توانسته است در دریافت BFQM برای این مجموعه افتخار جهانی کسب کند.

تجارت ساده و آسان در هر مکان ، در هر زمان
پلتفرمی که برای همه افراد تازه وارد و معامله گران با تجربه ، جهت دسترسی آسان و شفاف به بازارهای مالی جهان ساخته شده 
ارائه دهندگان نقدینگی بالا
در STP Trading، ما معتقدیم که همه صرف نظر از تجربه معاملاتی خود، باید دسترسی آسان و شفاف به بازارهای مالی جهان داشته باشند.بدون فرآیند ثبت نام پیچیده بدون تاخیر بوروکراتیک بدون تاخیر وابسته به امور خاص و هزینه های پنهان.
ایجاد راهی جهت تجارت آسان تر و قابل دسترس تر با جهان
استراتژی ما
تجارت برای مبتدیان آسان و ایمن شده است
هدف ما این است که تجارت را برای معامله گران بی تجربه آسان تر و ایمن تر کنیم و مطمئن شویم که پلتفرم های STP  برای همه کاربران آن آسان و ایمن باشد.
چشم انداز ما
رشد از طریق نوآوری
ما آرزوی رشد برای هر کاربر STP Trading را داریم. ما دنیایی را تصور می کنیم که در آن هر معامله گر نیازها و ترجیحات خاص خود را با طیف گسترده ای از انتخاب ها در پلتفرم هایی که ما ساخته ایم برآورده می کند.
برای ارتباط با واحد پشتیبانی می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید

STP Trading با نام تجاری STP Trading LTD میباشد. این وبسایت متعلق به STP Securities LTD بوده و توسط ایشان اداره میگردد.
STP Global LTD با شماره ثبت شرکت HY00523403 توسط سازمان خدمات بین المللی کوموروز موالی (M.I.S.A) واقع در جزیره خودمختار موالی، اتحادیه کومور، آفریقای شرقی، با شماره پروانه T2023280 ثبت و مجاز به فعالیت میباشد.
STP Trading LTD (با شماره ثبت ۰۰۰۸۱-۲۰۲۳) ثبت شده توسط شرکتهای تجاری بین المللی به آدرس شرکت: سنت لوشیا، گروس ایسلت، خلیج رادنی، روستا رادنی، ساختمان ساتبی، طبقه همکف میباشد.
خدمات STP Trading و اطلاعات موجود در این وب‌سایت برای ساکنین حوزه‌های قضایی خاص هدف قرار نمی‌گیرد و برای توزیع یا استفاده توسط هیچ شخص یا نهادی در هر حوزه قضایی یا کشوری که چنین توزیع یا استفاده ممکن است مغایر با هر حوزه قضایی باشد در نظر گرفته نشده است. از قوانین یا مقررات آن حوزه قضایی. محصولات و خدمات شرح داده شده در اینجا ممکن است در همه کشورها و حوزه های قضایی در دسترس نباشد. کسانی که به این سایت دسترسی دارند این کار را به ابتکار خود انجام می دهند و بنابراین مسئول رعایت قوانین و مقررات محلی قابل اجرا هستند. انتشار به منزله دعوت یا استخدام تجاری نیست. اگر در مورد مقررات تجارت پول محلی و فلزات نقطه ای خود مطمئن نیستید، باید فوراً این سایت را ترک کنید.
STP Trading خدمات خود را به ساکنان حوزه های قضایی خاص از جمله کانادا، ژاپن، سودان، کره شمالی، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده ارائه نمی دهد. تمامی مشتریان برای استفاده از خدمات بازرگانی STP باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. ۶۸٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر بگیرید که آیا می دانید CFD چگونه کار می کند و آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید. اکیداً به شما توصیه می‌شود قبل از هرگونه معامله ارزی یا فلزی، مشاوره مالی، حقوقی و مالیاتی مستقل دریافت کنید. هیچ چیز در این سایت نباید به عنوان توصیه ای از سوی STP Trading یا هر یک از وابستگان، مدیران، افسران یا کارمندان آن خوانده یا تفسیر شود.
هشدار ریسک: تجارت محصولات مالی در حاشیه دارای درجه بالایی از ریسک است و برای همه سرمایه گذاران مناسب نیست. زیان می تواند از سرمایه گذاری اولیه فراتر رود. لطفاً مطمئن شوید که خطرات را کاملاً درک کرده‌اید و مراقبت مناسب برای مدیریت ریسک خود انجام دهید. همه محصولات مالی ابزارهای بسیار پیچیده ای هستند و با ریسک بالایی در از دست دادن سریع پول به دلیل اهرم همراه هستند، بنابراین زیان می تواند از سرمایه گذاری اولیه فراتر رود. لطفاً مطمئن شوید که خطرات را کاملاً درک کرده‌اید و مراقبت مناسب برای مدیریت ریسک خود انجام دهید. لطفاً “اعلامیه افشای خطر” را کامل بخوانید  اینجا کلیک کنید
STP Trading برای بهبود تجربه شما در وب سایت ما از کوکی ها استفاده می کند. با ماندن در وب سایت ما.

به نقل از شبکه خبرگزاری پارس آسیا کیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *