شرکت مهندسی ماهان انرژی پارتاک جهت ارائه خدمات پیمانکاری و مهندسی در پروژه های مهندسی برق و عمران با تأکید بر موضوعات (احداث پستهای فشار قوی در کلیه سطوح ولتاژی و تامین کلیه تجهیزات الکتریکال فشار قوی، متوسط و فشار ضعیف، کلیه عملیات مرتبط با ابنیه، محوطه سازی، راه و…) در سال ۱۳۹۴ در شهر اصفهان تأسیس شده است.

این شرکت نیز نظیر شرکتهای معتبر و مطرح در سطح فعالیتهای ابنیه و نیرو موفق به اخذ صلاحیت پیمانکاری کشوری و رتبه بندی سراسری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شده است و با توجه به برنامه ریزی کلان کشوری برای پروژه های تخصصی در حوزه های نفت ، گاز و انرژی و ورود به این عرصه، برنامه ریزی دقیق و مدونی نموده است.

فلذا زیرساختهای مورد نیاز آن با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب، اخذ درجات و رتبه های پیمانکاری و هم افزایی توان عملیاتی در ارتباط با شرکتهای شریک و همکار در این حوزه فراهم گردیده است.
از آنجا که عمده توانایی های اساسی این شرکت در عمل و حین انجام پروژه ها نمود پیدا خواهد کرد، لذا قضاوت در این خصوص را به ارزیابی در زمان اجرای طرحها موکول نموده و در ادامه خلاصه ای از سوابق، تجربیات و توانمندیهای این شرکت ایفاد می گردد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *