با مشاوره و هدایت “مرکز مشاوره ایزوکیا” شرکت تولیدی فرمان داده‌گستر (فرمان ماینر) موفق به دریافت گواهی‌نامه ISO 9001 شد.

فرمان ماینر تولیدکننده دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) است که برای توسعه فعالیت‌های خود در ایران و بین‌الملل به کسب گواهی‌نامه معتبر ISO9001 نیاز داشته‌است.

با راهنمایی مرکز مشاوره ایزوکیا شرکت‌های زیادی موفق به کسب گواهی‌نامه‌های معتبر بین‌المللی شده‌اند. این گواهی‌نامه ها رجیستر شده و قابل استعلام بوده و توسط مجموعه‌های مهم بین‌المللی در حوزه استانداردسازی تایید شده‌اند.

ارز دیجیتال یک دارایی دیجیتالی است که برای کار به عنوان واسطه مبادله ای طراحی شده است که در آن سوابق مالکیت سکه های شخصی در یک دفترچه موجود در قالب بانک اطلاعاتی رایانه ای با استفاده از رمزنگاری قوی موجود است.

ایزو ۹۰۰۱ یکی از گواهی‌نامه‌های استاندارد بین المللی برای سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) است که توسط ایزو (سازمان بین المللی استاندارد سازی) منتشر شده است.

این استاندارد اخیرا در سال ۲۰۱۵ به روز شد و به عنوان استاندارد ISO 9001: 2015 نامیده می شود.

ایزوکیا، مشاوره و هدایت شرکتها، موسسات، کارخانه ها را برای اخذ ایزوهای معتبر بین‌المللی به عهده دارد. تلفن تماس ایزوکیا ۰۹۱۲۶۱۱۱۸۸۲ و آدرس سایت www.isokia.com می‌باشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *