رییس هیات مدیره شرکت «آروین کویرگسترپارس» در خصوص شرایط همکاری با مرکز مشاوره «ایزوکیا» می گوید: این مرکز مشاوره نقش قابل توجهی در رشد و ترقی این مجموعه با راهنمایی های خود و مشاور ارشد آن یعنی امیرهمایون کاشانی کیا داشت، چرا که هم روند کارها در این مجموعه سریع بوده و هم مجموعه ای علمی و پرتلاش محسوب می شود.

نادر نبی پوردر گفت گو با «دادنوشت» در عین حال در خصوص شرایط تولید در ایران هم گفت: در هر جامعه ای فراز و نشیب هایی در همه برهه های تاریخ وجود دارد اما هرگز نباید به دلیل این مسائل آن جامعه متوقف شود؛ ما باید از سنگلاخ ها عبور کرده و برای رسیدن به هدف مراقب باشیم که به این سنگ ها برخورد نکنیم.

این تولید کننده همچنین بیان کرد: تولید کننده باید با فراغ بال و فکر آزاد به دنبال تولید و توسعه علمی و تکنولوژی مجموعه خود باشد. اینکه دائم درگیر شرایط اقتصادی و افت و خیزهای این چنینی باشد قطعا به جایی نمی رسد. در واقع تولید دائم یک محصول توسعه و رشد محسوب نمی شود. به طور کلی تولید در ایران مهجور است.

نبی پور اظهار کرد: شرکت «آروین کویرگسترپارس» که در حوزه تولید مواد اولیه صنایع شیمیایی و کامپوزیت پلیمری و تولید مواد معدنی قالب گیری نسوز فعالیت می کند هیچ گاه برای وام به سراغ بانک ها نرفت، چرا که بانک ها به دلیل بهره های بالا سبب ورشکستگی بسیاری از تولید کنندگان شدند.

وی همچنین متذکر شد که تولید یعنی امروز بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز، تولید کننده باید به سمت تکامل کار خود از نظر علمی و تکلنولوژی باشد اما این مساله در ایران اتفاق نمی افتد و تولید کننده به جای رفتن به سمت جهش تولید به سوی پست رفت و شکست می رود.

رییس هایت مدیره «آروین کویرگسترپارس» همچنین ضمن انتقاد از عدم حمایت از تولید طی سال هایی که به نام تولید نام گذاری شد ابراز داشت: به طور کلی در ایران وزارت صمت که متولی حمایت از صنایع و تولید کنندگان است از این بخش هیچ حمایتی نمی کند و همواره ما با موانع بسایری که باید این وزارت خانه ان را برای ما حل کند، مواجهیم.

وی سپس افزود: در نهایت باید گفت در غیاب حامیان اصلی و اساسی، حضور موسسه ای چون «ایزوکیا»، می تواند تلاشی برای عبور از موانع تولید باشد. ما با حمایت و راهنمایی ها این مرکز موفق به اخذ ایزوهای ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱، ۱۰۰۰۴، ۱۰۰۰۲،IMS، ERQM،HSEMS و CE شدیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از آموزش های امیرهمایون کاشانی کیا مشاور ارشد این مجموعه به سایت www.isokia.comمراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *