شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگاه فردای کارآفرین «نگاه پرداخت»  به مدیریت به مدیریت آقای هادی ابراهیمی موفق به دریافت گواهینامه Ims شامل ایزوهای ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱ از ایزو کیا شده است.

ایزوکیا به مدیریت امیر همایون کاشانی کیا، مشاوره و هدایت شرکتها، موسسات، کارخانه ها را برای اخذ ایزوهای معتبر بین المللی تحت نظارت اداره استاندارد بریتانیای کبیر به عهده دارد. ضمنا تلفن تماس ایزوکیا 88024290  و آدرس سایت www.isokia.com میباشد.

در ادامه به معرفی کامل این شرکت میپردازیم:

شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگاه فردای کارآفرین «نگاه پرداخت»

بازوی اجرایی «هلدینگ فناوری نگاه» در حوزه‌ی پرداخت‌های الکترونیکی با مجوز «پرداخت یاری» از بانک مرکزی است. این شرکت در سال ۱۳۹۹ از سوی بانک کارآفرین مأموریت یافت تا به ارائه‌ی محصولات و خدمات نوین در عرصه‌ی پرداخت‌های الکترونیکی بپردازد. رویکرد اصلی «نگاه پرداخت» ارائه‌ی محصولات و راه‌حل‌های هوشمند مطابق با فناوری روز و نیاز مصرف کنندگان است. کسب‌ و کارها می‌توانند احتیاج‌های گوناگون خود در زمینه‌ی دریافت و پرداخت وجه را از طریق محصولات این شرکت مرتفع سازند.

دستگاه کارتخوان(POS)، درگاه پرداخت اینترنتی(IPG)، درگاه پرداخت موبایلی(MPG)، خودپرداز(ATM) و کیف پول الکترونیکی از جمله ابزارهای پرداخت عرضه شده است. صدور انواع کارت‌ خرید، کارت هدیه، کارت اعتباری و بن‌کارت سازمانی از دیگر حوزه‌های فعالیت «نگاه پرداخت» است.

درگاه‌های پرداخت

خدمات درگاه‌های پرداخت حضوری و غیر حضوری متداول‌ترین خدمت برای دریافت وجوه در کسب و کارها است که می توانند از طریق سامانه‌های مدیریت پذیرندگان شرکت «نگاه پرداخت» و شعب بانک کارآفرین نسبت به درخواست و دریافت آن اقدام نمایند. تعریف خدمات ارزش افزوده، گزارش‌های پیشرفته و یکپارچگی خدمات پرداخت و بانکی از مهم‌ترین ارزش‌های ایجاد شده بر روی سرویس درگاه‌های پرداخت شرکت «نگاه پرداخت» است.

کارت الکترونیک

محصول و خدمات کارت الکترونیک شامل محصولات متنوع فیزیکی کارت از لحاظ فناوری و طراحی کارت است که توسط شرکت «نگاه پرداخت» تامین و ارائه می‌گردد. محصولات کارت به همراه خدمات و زیرساخت‌های نرم‌افزاری مناسب با هر نوع کارت، می‌تواند نیازهای متنوع و متعدد در حوزه‌ی محصولات و خدمات کارت الکترونیک در کسب و کارها را برآورده سازد.

خودپرداز نقد و غیرنقد

خدمات حوزه‌ی خودپرداز نقد و غیر نقد شامل اتصال به سوییچ، پشتیبانی، نگهداری و خدمات پرستاری و پول‌رسانی و انواع روش‌های تامین تجهیزات و خدمات مرتبط با انواع خودپرداز، کیوسک و ابزارهای مشابه است که توسط شرکت «نگاه پرداخت» برای گروه‌های مختلف تامین و مدیریت می‌شود.

خدمات فناورانه پرداخت

خدمات فناورانه شامل انواع خدمات نوین در زمینه‌های‌‌ پرداخت و بانکی مبتنی بر برنامه‌های موبایل، وب سرویس و کیف پول الکترونیک است و در اختیار کسب و کارها و شرکت‌های نوپا جهت پیاده سازی و بهره برداری قرار می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *