فرنام تدبیرسازان پایا محصولات و خدمات فنی و مهندسی تخصصی در حوزه حمل و نقل ریلی در خطوط راه آهن سراسر کشور و متروهای شهری و کمک به توسعه معادن و بنادر کشور در نظر دارد با گسترش دامنه فعالیت تولیدی کشور و نگاه هوشمندانه به بازار کسب و کار داخلی و بازارهای بین المللی، تبدیل به بزرگترین شرکت صادرات خدمات، ادوات و قطعات ریلی در منطقه گشته و از نگاه ذینفعان بعنوان خوشنام ترین، توانمندترین، حرفه ای ترین و معتبرترین شرکت تولیدی در مدیریت،دقت، سرعت، کیفیت و خدمات پشتیبانی در سطح بین المللی گردد.

این شرکت به مدیریت آقای مرتضی قربانی اقدام به دریافت ایزو از مجموعه ایزوکیا نموده است.

ایزوپارس ، مشاوره و هدایت شرکتها، موسسات، کارخانه ها را برای اخذ ایزوهای معتبر بین المللی به عهده دارد. ضمنا تلفن تماس ایزو پارس 09335926595 و آدرس سایت www.isopars.com میباشد.

در پایان به چشم اندز فرنام تدبیرسازان پایا اشاره می کنیم:

شرکت فرنام تدبیرسازان پایا با سرلوحه قرار دادن خط مشی خودکه به شرح ذیل می باشد :
ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با رعایت صحت ، دقت ، سرعت در ارائه خدمات

گسترش و توسعه فعالیت های شرکت با بهره گیری از فرصت های بهبود و نقاط قوت شرکت و ترجیح دادن اقدامات پیشگیرانه بر اقدامات اصلاحی

ارتقاء کیفیت خدمات شرکت با بکار گیری استانداردها و ابزار های مناسب روشهای نوین حرکت در این مسیر را در برنامه کاری خود قرار داده است

براین اساس شرکت همواره سعی نموده تا با استفاده از کلیه امکانات و بضاعت های موجود در این جهت حرکت و به این ترتیب سهم کوچکی از حرکت متعالی صنعت و خدمات کشور را به خود اختصاص می دهد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *