پادیس ؛ فناوری نوآورانه

گروه پادیس در سال ۱۳۸۸ با هدف تولید و ارائه سیستم‌های کنترل تردد فعالیت خود را آغاز نموده و طی یک دهه تلاش مستمر، به پشتوانه تیمی خلاق و متخصص، مفتخر به ارائه سامانه جامع امنیتی بر پایه فناوری‌های نوین در قالب برند پادیس گردید.

هدف ما

هدف ما ارائه یک جریان نوآورانه و هوشمند برای یکپارچه سازی نرم افزار، سخت‌افزار و نیروی انسانی منطبق با نیازهای شماست تا به این شکل به رشد کسب و کارتان کمک کنیم.

سامانه هوشمند پادیس نرم افزاری قدرتمند، مناسب برای کنترل تردد و برقراری امنیت محیط کار بوده که شامل زیرسیستم های گشت و نگهبانی، حراست و بازرسی، مدیریت پارکینگ، مدیریت ارباب‌رجوع، مدیریت صندوق امانات و مانیتورینگ محیطی و اطفاءحریق می باشد.

از سخت افزارهای این گروه نیز می توان به دو بخش محصولات کنترل تردد و بازرسی اشاره کرد که شامل انواع دستگاه های کنترل تردد، لوازم جانبی، انواع گیت کنترل تردد ، پارکینگ هوشمند ، پلاکخوان ، راهبند ، آنتن های برد بلند ،‌ گیت های بازرسی بدنی و کالا ( ایکس ری )، راکت بازرسی بدنی ، گیت فلزیاب ، بادی اسکن ، دستگاه بازرسی خودرو و … می باشد.

ماموریت ما

ماموریت ما ارائه جامع‌ترین سامانه یکپارچه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در راستای ارتقا امنیت و بهره‌وری، منطبق با نیاز سازمان‌ها در حوزه کنترل تردد و بازرسی می‌باشد تا بدین شکل بتوانیم امنیت را برای شما به ارمغان آوریم.

این شرکت با کمک مرکز مشاوره ایزوکیا و تاییدیه IAF موفق به پیاده سازی و دریافت ایزو ۹۰۰۱ گردیدند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *